Lan Noluyo - Deneme Blogu

Breaking

Öylesine

About

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Pazartesi, Ekim 22, 2012

Lan Noluyo

Zor ve yorucu bir gündü. Hele şükür gün bitti diye içimden geçirerek metroya doÄŸru adımlarken önümde telefonla konuÅŸan şık giyimli orta yaÅŸlı bir adam birden sendelemeye baÅŸladı. Lan noluyo demeye kalmadan adam yüz üstü beton zemine düştü. Kafasını beton zemine çarpmanın etkisiyle suratı kanlar içinde kaldı. Sanırım burnu kırılmıştı, sol gözde de morluk vardı. Adamın bu düşmeyle yerden kalkamayacağını düşünerek yardıma gitmek için bir adım atmak istedim. Ben daha adım atmadan adamın tüm vücudu birden titremeye baÅŸladı. Bu sırada orada bulunanlardan biri hemen adamı yan çevirelim diyerek adamı kucakladı.Adamdan inanılmaz bir hırıltı gelmeye baÅŸladı. Ben kendimde ÅŸaşırarak hemen 112 yi sakin bir ses tonuyla arayarak olayı anlattım. 
Bu güne kadar içlerinde parçalanmışları da dahil birçok ceset görmeme raÄŸmen adama yaklaÅŸmaya tırsmıştım. Adama nasıl yardımcı olacağımı bilememek bunun en büyük nedeniydi. Ben önce kalp krizi olarak tahmin etmiÅŸtim ama 112 görevlisi sara nöbeti yada dilini ısırmış olabileceÄŸini söyleyince bir adım daha geriye çekildim. 
Şimdi düşünüyorum da 112 ile görüşmemi bu kadar kısa kesip kenara çekileceğime adam hakkında daha detaylı bilgi verip daha fazla yardımcı olabilirdim. Kim bilir belki de bu bana ilahi bir mesajdı. Gençliğine güvenme her an herkesi alabilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here