Radyo Yayını Yapmak İster misin ? (Mixlr) - Deneme Blogu

Breaking

Öylesine

About

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Pazar, Haziran 14, 2015

Radyo Yayını Yapmak İster misin ? (Mixlr)

Benimde radyom olsun, bende yayın yapmak istiyorum diyorsanız doğru yerdesiniz. Ne flascast gibi zor bir siteyle nede winap'ın shoutcast eklentisinin ayarlarıyla uğraşmaya gerek kalmamış artık.

1- İlk olarak BURAYA tıklayarak sitemize gidiyoruz.

Resimlere tıklayıp büyütebilirsiniz
Açılan sayfadan kendimiz için uygun olan dosyayı indiriyoruz. Ben Windows için olan dosyayı indirdim.

2- İndirdiğimiz dosyayı kuruyoruz. Bu kısımda özel bir ayar yok. Klasik next tuşuna basarak sona kadar geliyoruz.


Kurulum bittikten sonra karşımıza böyle bir arayüz çıkıyor. Siz isterseniz üye olabilirsiniz. Ben facebook ile bağlanmayı tercih ettim.

3- Giriş yaptıktan sonra yayınımıza başlıyoruz.


Giriş yaptıktan sonra karşımıza resimdeki gibi bir sayfa çıkıyor.

Embed : Radyomuzun linkini paylaşabileceğimiz kod. Sosyal medyada paylaşabileceğiniz gibi bu kodu blogunuza taşıyarak blogunuz üzerinden de yayın yapabilirsiniz.

Yayına başlamak için dairesel noktalı bölüme tıklıyoruz. 

Select Source bölümü mikrofonu yani kendi sesimizi yayına vermemizi sağlar. 

Hoparlör bölümünün sesini açarsanız bilgisayarınızdan dinlediğiniz müzikler yayına gider. Mesela youtube den dinlediğiniz müzikleri yayına verebilirsiniz. Arşiv sıkıntınız kalmaz ama aniden çıkan reklamlara dikkat edin.

Hide playlist bölümünü açarsanız ADD SOUNDS a tıklayarak arayüze bilgisayarınızdan eklediğiniz müzikleri yayına verebilirsiniz.  Geniş bir arşive sahip olanların tercih etmesi gereken bölüm.

Main out bölümündeki hareketlilik yayına sorunsuz olarak bağlandığımızı gösterir.

4- Yukarıdan Embed kodumuzu kopyalayıp, Blog Yönetim Panelinden gadget ekleyerek hiçbir aracı  player kullanmadan radyomuzu bloğumuza taşıyabiliriz. 


Oldukça kolay olduğu için mümkün olduğunca kısa kesmeye çalıştım. Anlatmaya gerek görmedim ama siz siteye giderek kendi profilinizi ve radyonuzun profilini düzenleyebilirsiniz. Kullanmaya başladığınızda ne kadar kolay olduğunu sizde fark edeceksiniz. Yinede soru ve sorunlarınızı buradan paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışırım. 

Enerji dolu, mutlu ve coşkulu yayınlar yapmanız dileğimle...

İyi yayınlar.

32 yorum:

Servet Arslan dedi ki...

Güzel gözüküyor da, bir sorum olacak; diğer radyo siteleri gibi ücretsiz olanlara reklam veriyor mu kendi kendine? Örneğin caster.fm in radyosunu blogunuza eklediğinizde bir süre sonra reklam geliyor kendi kendine. Reklamları da kaldıramıyoruz.

Bununla ilgili bir bilginiz var mı?

Abdullah ÖZER dedi ki...

Hayır reklam yok. Ücretsiz üyeliklerde 1saat yayın yaptırıyor sonra kapatıp açmanız gerekiyor. Yani gün boyu yayın yapabiliyorsunuz.

Emrah Ozdemir dedi ki...

Hocam :) ben bunu blog da yapacaktım. Sonra bi baktım Abdullah hocam yapmış :) Gerek kalmadı artık. Eline sağlık çok güzel bir anlatım tekniği ve görselli kullanmışınız. Emeğinize sağlık. Sık kullanımlara ekledim :) Açarım bende bir radyo artık.

Abdullah ÖZER dedi ki...

Gerek kalmadı diye düşünme Emrah. Güzel bir video çekebilirsin.

Emrah Ozdemir dedi ki...

:) Hocam çok güzel olmuş. Bence hiç gerek yok . Ama yapılabilir tabi.

Kurgucuzihnim dedi ki...

Eskiden flascast ile denemiştim gerçekten eziyetti :)

Abdullah ÖZER dedi ki...

Hiç sorma... şimdi nasıl bilmiyorum ama daha önceden dinleyici siteden dosya indirmeden radyonuzu dinleyemiyordu :)

Adsız dedi ki...

Benim ses sıkıntım var.Ses sıkıntısı var ne mikrofondan ses gidiyor yayına ne de bilgisayarımdan açtıgım müzik nasıl çözecegim

Abdullah ÖZER dedi ki...

Birde youtube den dinlediğiniz müzikleri yayına vermeyi deneyin. Arayüzü doğru kullanıyorsanız bağlantı probleminiz vardır.

Adsız dedi ki...

Youtube dan açtıklarımı da vermeye çalıştım ama ses gitmiyor

Abdullah ÖZER dedi ki...

Main out bölümünde hareketlilik görüyorsanız yayına sorunsuz bağlanıyorsunuz demektir. Kontrol edin. Yayın yaptığınız saatte başka bir bilgisayardan dinlemeyi denediniz mi

Adsız dedi ki...

Hareketlilik de yok.İlk defa yapacaktım ama o da olmadı.

Abdullah ÖZER dedi ki...

Kendiniz için uygun olan dosyayı indirdiginizden eminmisiniz?

Yasin Sakin dedi ki...

Baya iyi olmuş

Abdullah ÖZER dedi ki...

Hayır yapılamaz ama tv yayını yapmak içinde programlar var. Bununla radyo yayını yapabilir ve sohbet edebilirsin

Adsız dedi ki...

Merhaba, bir sorum olacaktı mixlr radyomuzu tuneIn'e ekleme gibi bir şansımız varmı?

Abdullah ÖZER dedi ki...

Merhaba... Çok orijinal bir soru sormuşsunuz ama ben cevabını bilmiyorum. Araştırmak gerekir.

Elif Yardımcı dedi ki...

merhaba hocam acaba chat bölümündeki mesajlarımızı tek tek mi siliyoruz tamamen sayfayı temizleme şansımız yok mu ?

Abdullah ÖZER dedi ki...

Merhaba Elif hanım. Program kapanip açıldığında siliniyor diye hatırlıyorum ama uzun süredir kullanmıyorum. Araştırmadan sizi yanlış bilgilendirmek istemem...

Yasin Sakin dedi ki...

Selamlar ben bir radyo yayını açtım ben radyomun adını nasıl değiştirilir...

Abdullah ÖZER dedi ki...

Uzun zamandır kullanamıyorum uygulamayı ana ayarlar bölümünden adı ve sloganı degişiyordu diye hatırlıyorum...

sümeyra banu küçükosmanoğlu dedi ki...

merhaba, benim bir sorum olacaktı. İki arkadaş aynı anda yayın yapabilir mi? Bir de konuşurken sesi yankı yapıyor. Onu nasıl kapatabiliriz? Sorulara cevap için şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhabalar yalnızca bir saatlik hakkımız var sanırım

Adsız dedi ki...

bir saat sonra kendini yenilediği söyleniyor fakat 24 saatlik geri sayım süresi sunuyor önümüze ve programı yükseltmemiz isteniyor çözüm nedir?

Abdullah ÖZER dedi ki...

Programı kapatıp açtığınızda sayaç sıfırlıyor tekrar bir saat süre başlıyordu. Denediniz mi?

Yasemin Sezgin dedi ki...

Bir saat sonra kapatıp açtığımda yayına giremiyorum, neden?

Yasemin Sezgin dedi ki...

Merhabalar ilginiz için teşekkür ederim ancak sorun bilgisayarımda değil çünkü aynı hesabı arkadaşımda kullanıyor ve onda da aynı yazı çıkıyor. 24 saat geçmeden bir saatlik yayın yapamıyoruz. Acaba diyorum siz eskiden indirdiğiniz için sizde öyle olabilir mi yani programın sürümünün güncellenmesiyle alakalı olabilir mi? Başka bir sorun bulamadım çünkü bir de buna çözüm öneriniz var mıdır, tekrar teşekkürler. :)

Abdullah ÖZER dedi ki...

Hayır ben uygulamayı yeni indirdim. Ancak sürekli yayın yapmıyorum yine de ikibuçuk saat kadar yayında kaldım.

Çözüm önerim; radyo adresinizi ve yayın saatinizi verin beraber bakalım :)

Adsız dedi ki...

merhaba ben mixlr den yayın yaptım telefondan ancak 2 saat gibi bi yayın yaptım,herhangi bir ücret dahil olur mu?

Adsız dedi ki...

sayacın sıfırlamaması lazım zaten sıkıntı orda

Abdullah ÖZER dedi ki...

Sayacın sıfırlamasıyla ne gibi sıkıntı yaşadığınızı anlamadım

Abdullah ÖZER dedi ki...

Şu an müsait değilim ama yarın olmazsa haber verin beraber bakalım isterseniz

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here