İzlemeye Değer Bir Film: Tutsak - Kept Woman - Deneme Blogu

Breaking

Öylesine

About

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Pazar, Kasım 22, 2015

İzlemeye Değer Bir Film: Tutsak - Kept Woman



Son zamanlarda film eleştirisi yapma konusunda üzerime bir ölü toprağı serilmişti sanki. Ama bu filmi izleyip de blogda paylaşmamak büyük haksızlık olurdu. 

Mekan olarak kısıtlı. Filmin neredeyse tamamı bodrum kat ve komşu evden ibaret. Oyuncu sayısı ise sadece 6 kişi. Tüm bunların yanında gerçek bir hikayeden alınmış olması ve etkileyici oyunculuk filmin hafızalarda uzun süre kalmasına sebep olacak türden. 

Psikopatı mızın evinin bodrum katına kurduğu esaret merkezi -yeraltı dünyası da diyebiliriz- neredeyse kusursuz. İzleyicinin düşünebileceği tüm çıkış yollarının kapalı olduğu göstere göstere anlatılmış. Ben olsaydım buradan kurtulma yolunu bulurdum diyebileceğiniz açık bir kapı bırakılmamış. 

Aksiyon severleri bilemem ama konusu olan gerilim filmi severlerinin sıkılmadan izleyebileceği güzel bir film.

İyi seyirler...

2 yorum:

Kalemderi dedi ki...

Bu kadarı bile beni ürpertmeye yetti. Gerilim filmleri bana göre değil pek :) Ama, yorumlama isteği duyduğun bir filme rastlamış olman güzel.

Abdullah ÖZER dedi ki...

ABD, Fransız filmleri çok yavaş ilerliyor, izlerken zorlanıyorum ben...

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here