Hizmetkar Kim ? - Deneme Blogu

Breaking

Öylesine

About

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Cuma, Mayıs 20, 2016

Hizmetkar Kim ?



Mahallemizin İlk okul müdürünün emaneten verdiği bir kitap. Müdür dedimse öyle bilindik müdür profilinin dışında. Çocuklar, öğretmenler ve veliler tarafından sevilen güler yüzlü biri. Tanısanız sizde seversiniz eminim. Haliyle Müdürümün verdiği üç kitaptan ilkini ön sıraya alarak okudum.

YaÄŸmur bir ÅŸirkette yönetici konumunda, hepimiz gibi günleri birbirinin fotokopisi ÅŸeklinde geçen biridir. Yine öyle bir gün mahalle camisinin hoparlöründen verilen ölüm ilanında kendi adını duyar ve aynı gün gizemli bir mektup alır. Cenazede kendisini bulan gizemli kiÅŸi tarafından Hizmetkar olma yolunda yoÄŸun bir eÄŸitime tabi tutulur. EÄŸitimler sırasında sır perdesi açılır, Hz. Adem' in Cennetten kovuluÅŸunu, Habil ile Kabil arasında yaÅŸanan ilk cinayeti, Hz Ä°smail' in kurban olayını gözleriyle görür. Åžeytanın insanları nasıl kandırdığına tanıklık eder. 

Yazar vicdan, akıl, rahat, uyku ve ruh gibi kavramların insan üzerindeki etkilerini hikayeleştirerek etkili bir şekilde anlatmış. Kitabın dili sade ve akıcı. Birazda dini konulara ilginiz varsa Ramazan ayı öncesi güzel bir motivasyon kaynağınız olabilir.

Bu arada hocamın verdiÄŸi ikinci kitabı da yarıladım sayılır ve o kitapta kiÅŸi psikolojisi üzerine. Okumam için verdiÄŸi kitaplara bakılırsa Müdürüm benim kiÅŸisel geliÅŸimimde bir eksiklik görmüş olmalı. Belki de ömrünü insan yetiÅŸtirmeye adamış biri alelade kitaplar yerine seçmece geliÅŸim kitapları okumama vesile oluyordur. Ne dersiniz  :))

Kitap ve sevgiyle kalın...


7 yorum:

KİTAP GÜNEŞİM dedi ki...

Ben ilk defa duydum yazarı da kitabı da. Ama konusu ilgimi çekti. Okumak isteyebileceğim bir kitap gibi duruyor :) Teşekkürler :)

Emine BektaÅŸi dedi ki...

Öğrencilere okutmuş ve yazarını okula çağırmıştık. Çok sevmişlerdi bu seriyi. Ben fırsat bulup okuyamadım henüz.

Abdullah ÖZER dedi ki...

Ayşegül okul müdürü verince biraz mecburiyet hissiyle okudum ama pişman değilim :)))

Abdullah ÖZER dedi ki...

Evet birde o konu var. Kitap serinin ilk kitabı, müdürüm verirse seriye devam :) Beni tamamladığınız için teşekkür ederim

Kağıt Salıncak dedi ki...

Konusu değişikmiş cidden :)) Yazarı ben de ilk kez duyuyorum, güzel oluyor yeni yazarlarla tanışmak :))

Abdullah ÖZER dedi ki...

Tavsiye ederim Kağıt Salıncak, sizin için bir günlük kitap, çerez bunlar :))

KÄ°TAP EYLEMÄ° dedi ki...

hiç duymamış olmanın derin mahçubiyetiyle yazıyorum yorumu , ne çok bilmediğimiz , duymadığımız yazar ve kitap var :(

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here