Rica... - Deneme Blogu

Breaking

Öylesine

About

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Cuma, Aralık 28, 2012

Rica...

Tam olarak tarih belli deÄŸil ama önümüzde ki üç ay boyunca sıkı bir sınav maratonuna hazırlanmaya karar verdim. Bu nedenle bu süre boyunca sanal alemde sadece takipçi olarak kalacağım.  Son olarak Bir terörist nasıl yetiÅŸir i yazı dizisi olarak yazmayı kararlaÅŸtırmıştım. Bu konuyu -uzun yazılar pek okunmadığından dolayı- özet olarak paylaÅŸmaya çalıştım. Ama konuyu yabancı gözüyle dönüp tekrar okuduÄŸumda bölümler arasında kısmen kopukluk olduÄŸunu fark ettim !!!

Önümdeki üç aylık dönem sonunda Bir terörist nasıl yetiÅŸir i e-kitap yapmaya karar verdim. Anlatmak istediÄŸim konuda Bilgi, belge, örnek olay, video vb paylaÅŸmak isteyen olursa çok makbule geçer... Kim bilir belki de yazarlık konusunda ilk deneyimimiz olur  !!!

Selametle//

3 yorum:

Mayıs Yağmuru dedi ki...

Bunu ne zaman yazdın şaşkın oldum ...

Abdullah ÖZER dedi ki...

O zamanlar aldığım seminerleri hikayeleştirip e kitap yapmak gibi bir düşüncem vardı ama bu proje iptal edildi.

Mayıs Yağmuru dedi ki...

Sen devlet memuru değilmiydin ???? HAydaaa ben memur diye düşünüyordum yada o nereden çıkardım ben ????

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here